Kimmon Somethin’ Extran ohjaajalla on iloinen ilme
Kisaviikonlopun sää oli hyvin epävakainen eikä sateiltakaan täysin vältytty
Korkeusperäsimen työntötanko on hiilikuituinen putki servolta MK:n vivustolle saakka
Lassi kasaa Super Desireeta
Lassi kuvaa edelleenkin Enigmaa
Lassi kuvaa tarkasti Auroraa
Lassin Super Desiree
Loikkasen Janin Midas telineellä tauon aikana
Lyhyt brieffaus Tuomakselle vielä ennen lentoonlähtöä
Markuksen Enigma parkissa
Markuksen Enigma
Markuksen Enigman siiven yläpinnan kuviointi on hyvin erottuva
Markuksen radion kantolaite jälleen kuvassa
Moottori käy
Moottoriasennus Enigmassa
Paattisten kentällä on hyvin tilaa järjestää isompiakin kilpailuita
Paattisten kentän kiitorata on asfaltoitu
Paattisten stunttikauden avauskilpailuun ei tullut aivan odotettua määrää kilpailijoita
Parkkipaikka kentän reunassa on turvallisen kaukana päällystetystä lennätyskiitoradasta
Pietisen Tuomas virittämässä sähköstunttiaan kisalennolla
Raimo pakkaa Saphiria kuljetuspusseihin kilpailun jälkeen
Raimon laminoimia hiilikuituspinnereitä oli näytillä majalla
Sähköstuntin keveät rakenteet ja läpinäkyvä päällystys erottavat koneen polttomoottorikäyttöisistä virkaveljistään
Saphirin peräsimet
Saviaron Erkon Sonic laskussa. Erkon Sombreron moottori ei käynyt luotettavasti, joten Erkko otti pienen ARF-varakoneensa käyttöön. Näytti se FAI-ohjelmakin vääntyvän pienellä koneella
Sonic ampaisee hetken päästä Erkon ohjastamana hurjalle FAI-ohjelman mukaiselle kisalennolle
Taitolennokki ei kannusta tarvitse
Tarkempi detaljikuva vaijerista ja hornista
Tuomarit ovat valmiita arvostelemaan lennon
Turun kilpailussa ruokailut järjestettiin hakemalla ruoka-annokset lähistön Shell Simpukka -ravintolasta. Kentällä paistettiin myös makkaroita buffetissa
0 Responses to “F3A Cup 1/4 2003, Turku”